Odpowiedz 
Błąd ze stawaniem na tile=NULL
06-02-2013, 12:54 PM (Ten post był ostatnio modyfikowany: 06-02-2013 02:24 PM przez kamilpotok.)
Post: #1
Błąd ze stawaniem na tile=NULL
Witam.
Mam problem i nie wiem czy mogę ja go rozwiązać czy już musi ingerować wasza firma. Chodzi o to że podczas "latania" (jest to pokemon serwer) występuje debug. A przyczyną jest to że staje się na kratce która nie istnieje. Czy dałoby się to jakoś rozwiązać? Może gdybym HexEditorem to potraktował? Bo już wiele przeróbek zrobiłem, a tu patrzę nie można latać, a klienta bez możliwości latania nie wydam Sad taki mały błąd, a tak potrafi zepsuć plany. W źródłach to pewnie dopisanie jednej linijki jest, ale niestety sam nie mogę tego zrobić. :/

Oto screen:
[Obrazek: debug.png]


Pogrzebałem troszkę HEXeditorem i doszedłem do tego że już nie wywala z gry i można latać tylko hmm jakby to powiedzieć. Nasza postać stoi w miejscu, a my niewidzialni latamy. Po prostu wygląd naszej postaci stoi w miejscu, a my się poruszamy.


Proszę o szybką odpowiedź! Bardzo mi zależy na tym kliencie.
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości