Definiowanie drzwi otwieranych kluczem jest również bardzo proste, ponieważ wymaga zedytowania tylko jednego pliku: doorkey.xml. Przykładowa jego struktura jest nastepująca:
Parametry x, y, z określają współrzędne drzwi na mapie, parametr "key" określa nazwę klucza, który przepuszcza przez dane drzwi, "destroy" określa czy z danego klucza ma zostać usunięty ładunek (0 - oznacza nie usuwanie ładunku, 1 - oznacza usunięcie 1 ładunku za każdym razem jak ktoś przejdzie przez drzwi, 2 - oznacza, że z klucza zostaną usunięte wszystkie ładunki), "tele" oznacza sposób teleportowania (1 - poziomo, 0 - pionowo)
Aby definiować kolejne drzwi na klucz, musimy do tego pliku dodawać kolejne rekordy "doorkey", np.
Po odpowiednim zedytowaniu pliku należy go zapisać na serwerze a następnie zrestartować serwer.
PHP Code:
<doorkeys>
<doorkey x="59" y="210" z="8" key="Dragon Lords" destroy="1" tele="0"/>
</doorkeys>
Parametry x, y, z określają współrzędne drzwi na mapie, parametr "key" określa nazwę klucza, który przepuszcza przez dane drzwi, "destroy" określa czy z danego klucza ma zostać usunięty ładunek (0 - oznacza nie usuwanie ładunku, 1 - oznacza usunięcie 1 ładunku za każdym razem jak ktoś przejdzie przez drzwi, 2 - oznacza, że z klucza zostaną usunięte wszystkie ładunki), "tele" oznacza sposób teleportowania (1 - poziomo, 0 - pionowo)
Aby definiować kolejne drzwi na klucz, musimy do tego pliku dodawać kolejne rekordy "doorkey", np.
PHP Code:
<doorkeys>
<doorkey x="59" y="210" z="8" key="Dragon Lords" destroy="1" tele="0"/>
<doorkey x="100" y="100" z="7" key="Premium" destroy="2" tele="1"/>
<doorkey x="200" y="200" z="7" key="Demons" destroy="0" tele="1"/>
</doorkeys>
Po odpowiednim zedytowaniu pliku należy go zapisać na serwerze a następnie zrestartować serwer.