• Home
  • Members
  • Team
  • Help
  • Search
  • Register
  • Login
  • Home
  • Members
  • Help
  • Search
Ronit.GAMES RonEngine Support / Wsparcie dla RonEngine LUA/XML Scripting / Skryptowanie LUA/XML Definiowanie drzwi otwieranych kluczem:

 
  • 0 Vote(s) - 0 Average
Definiowanie drzwi otwieranych kluczem:
Ron
Offline

Administrator

Posts: 54
Threads: 29
Joined: Jun 2010
Reputation: 3
#1
13-11-2012, 03:33 PM (This post was last modified: 13-11-2012, 03:39 PM by Ron.)
Definiowanie drzwi otwieranych kluczem jest również bardzo proste, ponieważ wymaga zedytowania tylko jednego pliku: doorkey.xml. Przykładowa jego struktura jest nastepująca:

PHP Code:
<doorkeys>
   <
doorkey x="59" y="210" z="8" key="Dragon Lords" destroy="1" tele="0"/> 
</
doorkeys> 

Parametry x, y, z określają współrzędne drzwi na mapie, parametr "key" określa nazwę klucza, który przepuszcza przez dane drzwi, "destroy" określa czy z danego klucza ma zostać usunięty ładunek (0 - oznacza nie usuwanie ładunku, 1 - oznacza usunięcie 1 ładunku za każdym razem jak ktoś przejdzie przez drzwi, 2 - oznacza, że z klucza zostaną usunięte wszystkie ładunki), "tele" oznacza sposób teleportowania (1 - poziomo, 0 - pionowo)

Aby definiować kolejne drzwi na klucz, musimy do tego pliku dodawać kolejne rekordy "doorkey", np.

PHP Code:
<doorkeys>
   <
doorkey x="59" y="210" z="8" key="Dragon Lords" destroy="1" tele="0"/> 

   <
doorkey x="100" y="100" z="7" key="Premium" destroy="2" tele="1"/> 
   <
doorkey x="200" y="200" z="7" key="Demons" destroy="0" tele="1"/> 
</
doorkeys> 

Po odpowiednim zedytowaniu pliku należy go zapisać na serwerze a następnie zrestartować serwer.
« Next Oldest | Next Newest »

Users browsing this thread: 1 Guest(s)



  • View a Printable Version
  • Subscribe to this thread
Forum Jump:

© Designed by D&D - Powered by MyBB

Linear Mode
Threaded Mode