Definiowanie bramek poziomowych / premium odbywa się za pomocą rekonfigurowania pojedyńczego pliku gate.xml. Jego przykładowa struktura jest następująca:
Parametry x, y, z określają współrzędne bramki na mapie (w tym miejscu muszą być postawione drzwi), parametr "level" określa minimalny poziom, który gracz musi posiadać aby zostać przepuszczonym, "tele" oznacza sposób teleportowania (1 - poziomo, 0 - pionowo)
Aby definiować kolejne bramki, musimy do tego pliku dodawać kolejne rekordy "gate", np.
Po odpowiednim zedytowaniu pliku należy go zapisać na serwerze a następnie zrestartować serwer.
PHP Code:
<gates>
<!-- Gate at position 698, 531, 8, level needed: 60, premium needed: no, teleport: 1 - upright, 0 - horizontally -->
<gate x="698" y="521" z="8" level="60" pacc="0" tele="1"/>
</gates>
Parametry x, y, z określają współrzędne bramki na mapie (w tym miejscu muszą być postawione drzwi), parametr "level" określa minimalny poziom, który gracz musi posiadać aby zostać przepuszczonym, "tele" oznacza sposób teleportowania (1 - poziomo, 0 - pionowo)
Aby definiować kolejne bramki, musimy do tego pliku dodawać kolejne rekordy "gate", np.
PHP Code:
<gates>
<!-- Gate at position 698, 531, 8, level needed: 60, premium needed: no, teleport: 1 - upright, 0 - horizontally -->
<gate x="698" y="521" z="8" level="60" pacc="0" tele="1"/>
<gate x="100" y="100" z="7" level="100" pacc="1" tele="0"/>
<gate x="200" y="200" z="7" level="150" pacc="1" tele="1"/>
</gates>
Po odpowiednim zedytowaniu pliku należy go zapisać na serwerze a następnie zrestartować serwer.