• Home
  • Members
  • Team
  • Help
  • Search
  • Register
  • Login
  • Home
  • Members
  • Help
  • Search
Ronit.GAMES RonEngine Support / Wsparcie dla RonEngine LUA/XML Scripting / Skryptowanie LUA/XML Definiowanie bramek poziomowych:

 
  • 0 Vote(s) - 0 Average
Definiowanie bramek poziomowych:
Ron
Offline

Administrator

Posts: 54
Threads: 29
Joined: Jun 2010
Reputation: 3
#1
13-11-2012, 03:25 PM (This post was last modified: 13-11-2012, 03:33 PM by Ron.)
Definiowanie bramek poziomowych / premium odbywa się za pomocą rekonfigurowania pojedyńczego pliku gate.xml. Jego przykładowa struktura jest następująca:

PHP Code:
<gates>
   <!-- 
Gate at position 698, 531, 8, level needed: 60, premium needed: no, teleport: 1 - upright, 0 - horizontally -->
   <
gate x="698" y="521" z="8" level="60" pacc="0" tele="1"/>
</
gates> 

Parametry x, y, z określają współrzędne bramki na mapie (w tym miejscu muszą być postawione drzwi), parametr "level" określa minimalny poziom, który gracz musi posiadać aby zostać przepuszczonym, "tele" oznacza sposób teleportowania (1 - poziomo, 0 - pionowo)

Aby definiować kolejne bramki, musimy do tego pliku dodawać kolejne rekordy "gate", np.

PHP Code:
<gates>
   <!-- 
Gate at position 698, 531, 8, level needed: 60, premium needed: no, teleport: 1 - upright, 0 - horizontally -->
   <
gate x="698" y="521" z="8" level="60" pacc="0" tele="1"/>

   <
gate x="100" y="100" z="7" level="100" pacc="1" tele="0"/>
   <
gate x="200" y="200" z="7" level="150" pacc="1" tele="1"/>
</
gates> 

Po odpowiednim zedytowaniu pliku należy go zapisać na serwerze a następnie zrestartować serwer.
« Next Oldest | Next Newest »

Users browsing this thread: 1 Guest(s)



  • View a Printable Version
  • Subscribe to this thread
Forum Jump:

© Designed by D&D - Powered by MyBB

Linear Mode
Threaded Mode