Definiowanie bramek poziomowych:
|
13-11-2012, 03:25 PM
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 13-11-2012 03:33 PM przez Ron.)
Post: #1
|
|||
|
|||
Definiowanie bramek poziomowych:
Definiowanie bramek poziomowych / premium odbywa się za pomocą rekonfigurowania pojedyńczego pliku gate.xml. Jego przykładowa struktura jest następująca:
Kod PHP: <gates> Parametry x, y, z określają współrzędne bramki na mapie (w tym miejscu muszą być postawione drzwi), parametr "level" określa minimalny poziom, który gracz musi posiadać aby zostać przepuszczonym, "tele" oznacza sposób teleportowania (1 - poziomo, 0 - pionowo) Aby definiować kolejne bramki, musimy do tego pliku dodawać kolejne rekordy "gate", np. Kod PHP: <gates> Po odpowiednim zedytowaniu pliku należy go zapisać na serwerze a następnie zrestartować serwer. |
|||
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości