Odpowiedz 
Rate
11-02-2012, 12:27 AM
Post: #1
Rate
Jestem zainteresowany wykupieniem opcji "Orange", lecz nasuwa sie jedno pytanie: Wasza oferta skierowana jest dla OTS 100x~ (glownie chodzi o moby), mam rozumiec, ze konfiguracja OTS pod low rate nalezy do obowiazku klienta (zmniejszanie sily mobow, dostep do broni od mniejszego poziomu etc)?
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
11-02-2012, 11:12 AM (Ten post był ostatnio modyfikowany: 11-02-2012 11:12 AM przez karan.)
Post: #2
RE: Rate
~~ zły dział, przenoszę ~~

Template serwerów jest przygotowana pod różny exp, chodź najlepiej pasuje pod x100 tak jak zauważyłeś.
Dostosowanie go exp rate x2 - x5 należy indywidualnie do klienta.
Myślę natomiast że jeśli odpalisz go bez zmian z takim niskim rate to gracze nie będą mieli problemów z znalezieniem dla siebie expowisk bo jest ich naprawdę sporo.
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
11-02-2012, 02:15 PM
Post: #3
RE: Rate
(11-02-2012 11:12 AM)karan napisał(a):  Myślę natomiast że jeśli odpalisz go bez zmian z takim niskim rate to gracze nie będą mieli problemów z znalezieniem dla siebie expowisk bo jest ich naprawdę sporo.

Zabawa polega na tym, ze itemy sa dostepne od 400+~ lvl's. Na pewno istnieje mozliwosc podmiany mobow etc na "normalne". Pytanie tylko czy nie bedzie bledow gdy podmienie pliki monsters.
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
11-02-2012, 02:26 PM
Post: #4
RE: Rate
Będą na pewno jeśli chodzi o looktype i id ciał.
Lepiej edytować items.xml i zmniejszyć levele wymagane dla broni niż edytować moby, czyż nie?
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
11-02-2012, 02:34 PM
Post: #5
RE: Rate
(11-02-2012 02:26 PM)karan napisał(a):  Będą na pewno jeśli chodzi o looktype i id ciał.
Lepiej edytować items.xml i zmniejszyć levele wymagane dla broni niż edytować moby, czyż nie?

Tylko, ze wiekszosc mobow zadaje obrazenia po 5k hp, nie nadaja sie do wykorzystania przy serverze z rate np 10-20x. Chcialbym miec mozliwosc przywrocenia mobow do "oryginalnej" wersji. Z wiadomego wzgledu edycja odpada.
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
11-02-2012, 02:43 PM (Ten post był ostatnio modyfikowany: 11-02-2012 02:44 PM przez karan.)
Post: #6
RE: Rate
Tak jak mówię, będzie to ciężka sprawa z powodu innych looktype i id na naszych dat/spr.
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
11-02-2012, 02:47 PM
Post: #7
RE: Rate
Czyli mam rozumiec, ze jesli bede chcial przywrocic moby do tych z "clipsoftu" to bede musial zrezygnowac z opcji clienta Ronit? Mam nadzieje, ze istnieje mozliwosc uzywania standardowego clienta. Prosilbym o zobrazowanie "ja to wyglada".
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
11-02-2012, 02:56 PM
Post: #8
RE: Rate
Nie, nie. Wygląda to trochę inaczej.

Nasze dat/spr używane przez serwer i klienta mają np looktype o wartości 100 to ( owieczka ) a ciało id:1100

Moby potworów z cipsoftu mają inne looktype i id. ( U nich np looktype 100 to Orc )

Dlatego też jeśli podmienisz te moby to owca będzie Orkiem a jej ciało np mieczem.

Każdy klient będzie działał o ile podmienisz do niego nasz dat/spr.

Są dwie opcje, edycja dat/spr aby odpowiadał cipsoftowemu ( co może być niemożliwe do zrobienia )
I edycja własnie tych mobów do naszego dat spr. Bardzo czasochłonna praca, plus fakt że niektóre wartości jak szansy lootu itd mogą nie pasować do ronengine.

Skontaktuj się z Kubą i poproś o możliwość wykorzystania mobów z ronots.
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
11-02-2012, 03:10 PM
Post: #9
RE: Rate
Prosilbym o kontakt via GG/IRC.
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości