- Czy w tym pakiecie jest gotowy jakiś silnik (nie mam bladego pojęcia jak się takie coś konfiguruje)?
Oczywiście, nasz silnik RonOTS.
- Czy jest w tym coś takiego jakiś kreator kont?
Oczywiście, jest cała strona www, która umożliwia rejestrowanie nowych kont i zarządzanie nimi z poziomu Panelu Admina.
- Czy tworzenie własnego klienta jest trudne?
Mamy specjalny generator, który sam go za Ciebie wygeneruje i za jego pomocą będziesz mógł podłączać się do gry.
- Czy jeżeli limit graczy zostanie osiągnięty, czy pozostali gracze odczują to w postaci lagów?
Nie, nie będą mogli się po prostu zalogować. Serwer będzie wyświetlał komunikat o osiągniętym limicie.
27-12-2011, 06:09 PM
A czy na włąsnej już stronie jest mozliwość zmienienia layounta i wgranie własnego klienta gry?
28-12-2011, 01:21 AM
Pytanie , czy będzie można na mapce Ronotsu lub Ronclassica postawić serwer ? Bym był zainteresowany jednym z nich
![]()
28-12-2011, 10:56 AM
Tak to by kazdy chciał XD
A ja mam mały ptoblem z konfiguracją servera na stronie, ponieważ nie moge zmienić nawet FTP na SVN, pisze tylko operacja... ładowanie i tak to śmierci ![]() Tutaj S'S : http://imageshack.us/photo/my-images/847/31406759.png/
28-12-2011, 02:35 PM
(28-12-2011, 10:56 AM)Czesiek Wrote: Tak to by kazdy chciał XD Próbowałeś to wykonywać przy włączonym czy wyłączonym serwerze?
28-12-2011, 07:45 PM
wyłączonym i włączonym.
28-12-2011, 08:38 PM
Mam pytanie , gdyż wczoraj ściągnołem sobie klienta Abadonia.ots.pl z ich stronki , czy klient jest sprawdzany przez was tz. skanowany ? Gdyż po tym jak ściągnołem klienta wczoraj dziś już z toskanii znikły mi itemki , te najdroższe ... Możliwe że był w kliencie Keylogger ... Nie robiłem tych samych passów na Abadonii jak na toskanii ...;
29-12-2011, 01:59 PM
Raczej ściągasz na własną odpowiedzialność.
29-12-2011, 06:51 PM
29-12-2011, 07:41 PM
Tak. Robilem to przez router dlatego
![]() |
|