Odpowiedz 
ON_DEATH
05-04-2011, 01:10 PM
Post: #1
ON_DEATH
Implementacja w triggers.xml:



Dane przesyłane do funkcji onTrigger(cid, item1, pos1, item2, pos2, trigger, text):

cid - ID gracza wykonującego rzut,
item1 - Tablica z informacjami o pierwszej atakującej kreaturze,
pos1 - Pozycja item1,
item2 - Tablica z informacjami o drugiej atakującej kreaturze,
pos2 - Pozycja item2,
trigger - Tablica z informacjami o id oraz optionid wykonywanego wyzwalacza,
text - Opcjonalny tekst.


Opis działania:

W momencie, gdy punkty życia gracza osiągną wartość 0 uruchomiony zostaje skrypt zdefiniowany w .
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości