Odpowiedz 
ON_ITEMTHROW
24-03-2011, 04:32 PM (Ten post był ostatnio modyfikowany: 25-03-2011 03:50 PM przez Nakeib.)
Post: #1
ON_ITEMTHROW
Implementacja w triggers.xml:





(opcjonalnie itemid lub actionid lub oba jednocześnie)

Dane przesyłane do funkcji onTrigger(cid, item1, pos1, item2, pos2, trigger, text):

cid - ID gracza wykonującego rzut,
item1 - Tablica z informacjami o ziemi,
pos1 - Pozycja item1,
item2 - Tablica z informacjami o rzuconym przedmiocie,
pos2 - Pozycja item2,
trigger - Tablica z informacjami o id oraz optionid wykonywanego wyzwalacza,
text - Opcjonalny tekst.


Opis działania:

Po rzuceniu przez gracza dowolnego przedmiotu na inny przedmiot o id zdefiniowanym w , bądź na item z actionID zdefiniowanym w uruchomiony zostaje skrypt zdefiniowany w .
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości